Wish List'imdekilere kavuşuyorummmm :))

Kızlar aslına bakarsanız kozmetik orucunda olmam sebebiyle gördüğümü almıyorum.Bu sebeple daha akılcı alımlar yapıyorum :))
Çok olmadı kendime iki adet wish list oluşturmuştum :))
Wish List #1
Wish List #2
 Diplinerımın fırçası elden ayaktan düştü iyice,ucu yumuş yumuş oldu.ama hakkı varmış hala bitmedi,aldığım zamanı bile unuttum.Her neyse artık onu bu şekilde kullanmam mümkün değildi.O sebeple hemencik aldım :)) 13 TL gibi bişeydi sanırım :))










Ve ve ve veeeeeeeeeeeee.....Ecotools fırça sipariş ettim Ebay'den.Türkiye'dekinden çok çok uyguna istedim.Tabi bu aklıma "acaba sahte mi,acaba kılları dökülür mü,iyi midir?" sorularını getirdi :( Kızlaaaaaaaar sizce? Daha gelmedi fırçalarım yazısı gelecek :))




Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee tam da bugün kendime True Match Pudra aldımmmmmm <3 YKM'de %50 indirim vardı.47.50 olan sevgili pudra 33.25 e geldi.Bi dolu da taksit... :)) Ohhhh mis mis :))


Tabi gönül ister ki darısı Shiseido pudrama olsuuuuun :( Aaaah ah...Aklım sende kaldı shisedio...Ya kızlar toplaşın bana bi shiseido alın yaaaa :D Adım literatüre "dilenci blogger" olarak geçmeden sözlerime son veriyorum :D


Hepinizi seviyorum....Çoooooooooooooook yakında yazılar gelecek :))


Özi....

Etiketler: , , , , , ,