My Wish List :)

Karbeyaz az önce bi tweet atmıştı artık sadece wish list'indeki ürünleri alacakmış.Cok haklı,paralarımızı nerelere harcıyoruz...Kafama yattı bu fikir ben de böyle yapacağım :))

Şimdilerde almak için yoğunlaştığım ürün Loreal True Match Pudra ve Fondöten,bir de dipliner'ımın fırçası bozuldu artık.Yeni bi tane almalıyım...Londradabirtürkkızı'nı takip ettiğimden beri çok açıldı gözüm çok :)) Mesela far bazı almak istiyordum kendim yaptım :) Likit allık almak istiyordum ama onu da kendim yapacağım :)) Ha kızlar bir de saçları yağlandırmayan bir şampuan öneriniz var mı??Pantene'in Aqua Light Serisi'ni kullanıyordum ama ondan beri saçlarımın yağı çığrından çıktı :((

Ayrıca True Match'i kullanan var mı??Acilen bekliyorum önerilerinizi.


Sanırım ambalaj değişikliği olmuş,siyah yapmışlar,güzel olmuş :))


İstediğim pudraaaaaaaa :








Bu da çok kullanmayacağımı bildiğim halde istediğim fondöten.
NOT: RESİMLER FARKLI SİTELERDEN ALINTIDIR.


Etiketler: , , ,