Vaseline Jel Krem İle Hayatınızı Kolaylaştırmanın 5 Yolu

Merhaba!
Bugün sizlere yılların efsanevi ürünü Vaseline’den bahsedeceğim.  Marketlerde parfümerilerde ve eczanelerde kolaylıkla bulabileceğiniz Vaseline ürünlerinden Jel Krem’i ele alacağım bugün. Hipoalerjenik olan bu ürünün yüksek nemlendirme özelliği ile cilt bakım rutininizde bir çok kolaylık sağlamanız mümkün.  
Biliyorsunuz bu kremi yaklaşık 1 ay evvel kullanmaya başladım ve cildime sağladığı yüksek nem ile başta cildimdeki aşırı kuru bölgelerde, ve üstelik kırılgan tırnaklarımda düzelme etkisi gözlemledim.


Anlatacağım bunlar değil tabii ki, Vaseline’i kullandığım farklı alanlardan söz edeceğiz;

1)      Tırnak bakımımda aldığım ilk günden beri kullanıyorum, tırnak etlerini kesmeyen biri olarak Vaseline sürüp yumuşattığım ve nemlendirdiğim tırnak etlerimi ittiriyorum ve ardından peeling işlemi uyguluyorum, ve işte manikürüm bu kadar!



2)      Kışın kuruyup sertleşen dudaklarıma peeling yaparken kullanıyorum Vaseline’i. Aşağıda belirteceğim malzemeleri tercihen cam ve kapaklı minik bir kavanozda karıştırıp dudaklarıma nazik oval hareketlerle uyguluyorum ve ardından nemli bir peçeteyle siliyorum. Verdiği yumuşacık etkiye bayılacaksınız. Ah unutmadan malzemeler;


1 çay kaşığı limon suyu
1 çay kaşığı limon kabuğu rendesi
1 çay kaşığı şeker (tercihen esmer şeker)
1 çay kaşığı Vaseline Jel Krem

*Bu karışımı daha fazla hazırlayarak vücut peelingi olarak da kullanabilirsiniz.

3) Özellikle Original olanı kokusuz bir ürün olduğundan bileklerime uygulayıp ardından parfümü sıkıyorum ve çok çok daha kalıcı bir koku elde ediyorum. Bunu hafif parfümlerinizle mutlaka deneyin!


4)      En iddialı ve can alıcı özelliğine geleceğim. Makyaj temizliği! Göz bölgesi dışında makyajımı Vaseline jel sürdüğüm pamukla çıkartıyorum o. Bunun için son zamanlardaki keşfim. Bu sayede nemlendirici özelliği ile kaş ve kirpiklerime de bakım yapmış oluyorum. Sonuç gördüğünüz gibi, akabinde herhangi bir misel su ile ıslattığım pamukla kolayca temizliyorum ve ta-daa! Tertemiz bir cilt!

5) DIY (Kendin yap) fikirlerini sevmeyeniniz var mı? Şahsen ben bayılıyorum! Kullanmadığınız preslenmiş toz allıklarınızı kırıp iyice toz haline getirin ve bir miktar Vaseline Jel Krem ile karıştırın, yaptığınız şey bambaşka renkte bir krem allık. Dilediğiniz renkleri karıştırabilirsiniz. Hatta bu uygulamayı rujlarınızla da deneyebilirsiniz.

Açıkçası Vaseline Jel Kremle yapabileceğiniz şeyler bu kadarcık değil. Ama bir makyaj severe bu kadarı bile yeter. Bence Vaseline Jel Krem her evin vazgeçilmezi.
Zaman zaman güzel indirimlere de giren Vaseline Jel Kremin 100ml tavsiye edilen satış fiyatı 6.95 TL
Çok sevdiğim markalardan biri olan Vaseline ile ilgili çok daha fazla bilgiyi aşağıdaki sosyal medya hesaplarından ve web sitelerinden elde edebilirsiniz.Detaylı incelemek için buradan buyrun :)

Instagram: https://www.instagram.com/vaselinetr/
Facebook: https://www.facebook.com/VaselineTR/?fref=ts
Twitter: https://twitter.com/VaselineTurkiye
Website: www.vaseline.com.tr

Siz Vaseline’in hangi ürünlerini kullanıyorsunuz?
Jel Krem ile ilgili farklı kullanım alanlarınız neler?
Yazarsanız sevinirim,
Sevgiler,

Özi

Etiketler: , , , , , , , , , , , , ,