Elidor Doğanın Enerjisi ile Saç Bakım Rutinim


Herkese merhaba,
Son zamanlarda düğünler, arkadaş kınaları, okul, çarşı ,pazar alışveriş derken bir hayli yoruluyorum. Saçlarım da bu yorgunluktan nasibini alıyor tabi. Üstüne bir de malumunuz bütün depresif hallerimizin acısını saçlarımızdan çıkarıyoruz, hayatımızdaki değişikliği saçlarımızla ne yapacağımızı zannediyoruz bu sebepten kendimizle birlikte onları da yoruyoruz. Beni son zamanlarda instagramdan takip edenler bilir saçlarımın rengini açtım ve saçlarım kullandığım kimyasallardan dolayı baya yıprandı. İşte tam bu sırada Elidor imdadıma yetişti.

Elidor geçenlerde Doğanın Enerjisi serisiyle çok harika ürünlere imza attı. Seri iki çeşitten oluşmakta, İlk olarak Güçlü Saç Uçları çeşidi  Angelika köklü yeşil seri, diğeri de Ginseng Kökü içeren Canlı ve Dirençli Saçlar serisi. Paraben içermeyen bu iki türün de farklı ürünleri mevcut.


Canlı ve Dirençli Saçlar; Şampuan, Saç kremi, Ekspres bakım spreyi ve 7/24 şekillendirici bakım kreminden oluşuyor. İçeriğindeki Ginseng Kökü’nün saçlara faydasından bahsetmeme gerek bile yok, arama motorlarında bir arayın bakın çok şaşıracaksınız. Serinin kokusu muazzam! Daha etkilerini saçlarınızda göstermeden dahi sürer sürmez mükemmel turunçgilimsi enerjik kokusuyla doğanın enerjisini saçlarınıza getiriyor. Saçlarınızın 5 kat daha canlı ve dirençli kalmasını sağlayan bu seriyi oldukça severek kullanıyorum. Duşta Şampuan ve Saç Kremi uyguladıktan sonra çıkıp saçlarımın nemini havluyla aldıktan sonra şekillendirici bakım kremini uygulayıp kolayca tarıyorum saçlarımı ve ardından örüyorum. Yumuşacık, doğal dalgalarını bulmuş enerjik saçlara kavuşuyorum.


Saç bakım rutinimde ürünleri dönüştüre dönüştüre kullanmayı seviyorum. Diğer seri olan Güçlü Saç Uçları serisinde ise Şampuan, Saç kremi, Ekspres bakım spreyi mevcut. Araştırmalarıma göre içeriğindeki Angelika Kökü halk dilinde Melekotu olarak bilinen bir tür ve saç uçları ve saç köklerine etkisi halk arasında da biliniyormuş. Bu da inanılmaz taze kokuya sahip bir seri. Bazı günler bu seriyi kullanıyorum, saçlarıma şampuan ve kremi uyguluyorum, havluyla nemini alıp kolaylıkla tarıyorum.


Gerçekten taptaze bir banyo rutini sağlıyorlar, saçlarıma verdiği yumuşaklık da cabası. Unutmadan şunu da geçmeyeyim, özellikle saç kreminde saçlarımdan kolayca güzellikle arınması ve saçlarımda yumuşak bir his bırakması benim için çok önemli bir şey şu sıralar çünkü saçlarım inanılmaz kuru. Bu iki seriyi de kullandığımda kremler saçımdan kolaylıkla arındı ve bıraktığı his yumuşacıktı. Birini diğerinden üstün tutamıyorum ancak şöyle söyleyebilirim, özellikle ısıl işlem kullanan biriyseniz ve saç uçlarınızın güçlü olması için yeşil seriyi, yok arkadaş ben saçlarım canlı ve dirençli olsun üstüne bir de dalgalı kullanayım saçlarımı diyorsanız turuncu seriyi kullanın derim. Bittikçe dönüşümlü de kullanabilirsiniz.

Siz kullandınız mı bu ürünleri, yorumlarınız neler yazarsanız sevinirim
Sevgiler,
Özi




Etiketler: , , , , ,