Yine Bir Online Alışveriş Keşfi: Netsiparis.com

Uzun bir aradan sonra merhaba,
Alışveriş yapmalara doyamayan dönemlerimdeyim yine, gün geçmiyor ki bir ihtiyaç belirlemeyeyim kendime.. Şimdilerde de saç şekillendiricilere sarmış vaziyetteyim.

Elimde Rowenta Lissima adlı bir fön makinası var ve hayli eskidi artık, ona birşey olursa ne yaparım diye kara kara düşünüp netten araştırmalara başladım. Ve Netsiparis.com ile karşılaştım.Saç şekillendiricileri incelemek için siteye girdiğimde aklım durdu ne güzel ürünler çıkmış saç şekillendirmeyle ilgili... Elimdekiler bana yettiğinden epey zamandır uzak kalmışım bu sektörden. 

Braun, Rowenta, Babyliss ürünleri dikkatimi çekti. Annemin çok uzun zamandır istediği bu fırçayı burda uygun fiyata bulmuş olmak ben, sevindirdi, onu mutlaka anneme alacağım. 


Ancak ben dönen fırçaları pek kullanamıyorum, bu sebeple sabit olan tarak şeklindeki fırçaları daha çok sevdim, iyonik saç fırçalarını gördüm, ancak ısı veriyor mu onlar bir fikrim yok, siz biliyor musunuz bu fırçaları? 



Bu düz fırçalar kategoride ise gönlümü fetheden Philips oldu 1000 Watt, ısı veriyor. Ve parçaları da epey fazla.




Ayrıca yabancı youtuberlarda gördüğüm Babyliss Curl Secret'ı da hayli uygun fiyata buldum burada. O kadar fazla alternatif var ki aklım karıştı.


Siz de saç şekillendirici arayışındaysanız mutlaka netsiparis.com u ziyaret edin. Sizce ben tercihimi Philips'ten yana kullanmalı mıyım,kullananlar yorum bırakabilir mi?

Sevgiler..
Özi

Etiketler: , , ,