Yeni Keşfim: Makyaj Televizyonu

Merhabalar! Bugün size yeni bir keşfimden bahsetmek istiyorum.
Birçoğumuzun bildiği gibi artık sanal dünya, sosyal medya hayatımıza öylesine yer etti ki, bilmediğimiz birçok şeyi sosyal medyadan öğrenir olduk. Elimiz kolumuz her yere, her şeye yeter oldu J


Herhangi bir ürün almak istediğimde blogları, özel bir etkinlik makyajı yapacaksam, farklı şeyler denemek için ilhama ihtiyacım varsa ilk işim blogları okumak, çeşitli videoları izlemek…
İşte böyle bir arayıştayken Makyaj Televizyonu’nu keşfettim.  Bir kadının hangi konuda yardıma ihtiyacı varsa Makyaj Televizyonu’nun mutlaka bir önerisi var.


Ben pürüzsüz cilt makyajına hayli meraklı biriyim, çünkü pürüzsüz bir cilt görünümü adeta bir tuval gibi üzerine yapacağınız her türlü dokunuşu en güzel şekilde gösterecektir. Hal böyle olunca da son dönemlerin en revaçta olan uygulaması olan Porselen Makyaj devreye giriyor J

Revaçta uygulama demişken bir dönemin Hürrem Saçı Karamel Saç Renklerini bilmeyeniniz yoktur sanırım… J Sitede geniş renk skalasına yer verdikleri bir yazı var.

Saçtan devam edelim malumunuz yaz geldi çattı… Yurdun büyük bölümünde sel hakim olsa da buralarda hava öylesine ısındı ki saçlarımı toplama ihtiyacı hissediyorum, çoğu kez topla-çık saçları sevsem de bazen değişik bir havam olsun istiyorum. Bu noktada da elbette videolar devreye giriyor… Harika örgüler, at kuyruğu modelleri keşfettim bu sayede ;)

Dediğim gibi yalnızca sıradışı saç modelleri değil farklı stildeki makyajları da bulabilmeniz mümkün… Kozmik Makyaj Nasıl Yapılır bir görün derim… Bu makyajı bir çok renkle uygulayabilmeniz de mümkün…


Makyaj Televizyonu’nda mutlaka size göre birşeyler var… Mutlaka göz atın derim.
Sevgiler,
Özi

Etiketler: , , , , ,