Altın Alırken Myra Gold'a Bakmadan Alışveriş Yapmayın

Online alışveriş hepimizin hayatında yer etti biliyorsunuz ki... Artık giyimden kozmetiğe, hatta meyve sebzemize kadar online alır olduk... Bir kere evinizin konforunda alışveriş yapıyorsunuz... Dilerseniz kapıda ödüyorsunuz, dilerseniz kredi kartına taksit imkânlarından faydalanıyorsunuz... Kolaylık üstüne kolaylık...

Son dönemlerde altının da online alındığını gördüm ve ben de bir arayış içerisine girdim. Kolyeden küpeye, yüzükten bilekliğe her türlü takının  en sıra dışı ve dilediğiniz modelini bulmak mümkün...

Yaşadığım ilde zevkime hitap eden altın takılar bulmakta hayli zorlanıyorum ve çoğu zaman internetten araştırmalar yapıyorum... Altın bileklik almak için yaptığım araştırmalardan birinde Myragold'u keşfettim ve karşıma spor, fantezi yüzlerce model çıktı... Bu kadar modelden hangisini seçmeliyim sizce?

Ürün çeşitliliğinin yanında ürünlerin 3 yıl bakım ve tamir garantisinin oluşu, ücretsiz ve sigortalı kargo hizmeti, iade ve değişim imkânı dikkatimi çeken önemli konulardan oldu...

Takıların çeşitli kıymetli taşlarla kombini de dikkatimi çeken detaylar arasında, boncuğu altınla öyle güzel buluşturmuşlar ki... Taşlar demişken, hoşuma giden bir diğer husus da taşların burçlarla birlikte yorumlanması…
Örneğin Ben Balık burcuyum ve burada benim kullanabileceğim taşlar ve hangi taşı ne için kullanabileceğime dair de bir yazı var J

Sitede çeşitli ayarlarda altın (14,22 vb) ve gümüş takılar da mevcut...Çocuk takıları, bebek iğneleri de var ve bayıldım!!!
Evleneceklere düğün setleri, hediye düşünenlere çeşitli hediye imkânları, şık alyanslar… Kısacası ne ararsanız var.
Ödeme imkanları da güvenilir ve geniş kapsamlı, çeşitli bankalarla, PayPal, PayU ile ödeme yapabiliyorsunuz… 3D ödeme imkanı da mevcut…

Peki siz altınınızı online alıyor musunuz?
Hiç Myra Gold’dan alışveriş yaptınız mı?



Etiketler: , , ,