Pazar Günü Alışverişim

Hafta sonu sekteye uğradı yayın düzenim, ancak toparlayacağım yine :) Demek ki hafta sonları böyle aksilikler olabiliyormuş :)

Dün müthiş bir alışveriş yaptım! 
Avm'ye gittik arkadaşımla,Migros'u bir kolaçan ettim,RT (Real Techniques) fırçalar gelecekti.Ama sadece Starter Göz Seti vardı. Ben yüz fırçalarını istediğimden almadım onu :( Bakalım yüz fırçaları da gelecek mi...

Sonra Gratis'e gittim. Real Techniques fırçalar buraya da gelmiş ve çok satılmış. Öyle ki Expert Face Brush kalmamış :( Sevinsem mi üzülsem mi bilmiyorum. "Burada alınmaz" diyordum ben. Aynı şeyi The Balm için de diyordum ama kaç defadır gidiyorum indirimde değilken bile paletlerinin, göz bazının filan alındığını görüyorum :)

Neyse ordan kaptım tek kalan Stippling Brush'ı. Ki biliyorsunuz bundan aylar önce Mac 187'ye benzer fırça aradığımı İnstagramdan duyurmuştum ve bir çoğunuz bunu önermişti :) O gündür bu gündür aklımda kendisi.. Sonunda aldım! 


Yüzümü yıkarken bu tip süngerleri kullanıyorum devamlı, cok da memnunum.. Genelde Lionesse alırım ama Ecotools görünce, daha da ekonomik olduğunu görünce aldım. 3 adet 10.25 TL

Maybelline Expression Kajal göz kalemlerinde indirim vardı, yumuşacık sürümlü oluşlarına, renklerinin de güzelliğine vurulup aldım. Adedi 4.50 TL
Renkler:
 36 Blue
38 Brown
45 Russia Green

Sonrasında Yves Rocher doğum günü indirimimden yararlandım... Bir alana bir bedava şeklindeymiş sanırım, duş jeli de hediyeymiş efendim :) 

Ben geçen gün yazdığım saç kremimden aldım, şampuanından da kaptım hemence.
Sonrasında Merve'ye (arkadaşıma) kıvırcık saçlarından dolayı sprey önerdi görevli, durulanmayan sprey. Mis kokuyorrrr! Ondan da aldım. 4 ürün olsun diye de son olarak kuru saçlar için olan durulanmayan kremi aldım. 


Şampuan: 17.90
Saç Kremi 17.90
Saç Şekillendirici Sprey: 17.50
Durulanmayan Krem: 17.90 dı sanırım ama ben toplamda 39.90 TL ödedim ve Duş jelim de bedavaya geldi :)

Bu arada Yves Rocher İnternet sitesinde saç ürünlerinde %20 indirim var, ama ben indirimli mi aldım bilmiyorum. Faturamı bulamadım :(

Bu alışverişim de bu şekildeydi.
Siz son zamanlarda neler aldınız? Bu ürünleri kullandınız mı? Memnun musunuz?



Etiketler: , , , , , , , , , , , , ,