Max Factor Whipped Cream Fondöten

Bugünün yazısı gecikti farkındayım,
Yazmayayım dedim ama bi kere de kaçtı mı ipin ucu bi daha toparlayamam diye hemen yazı yazmaya koyuldum..

Bugünkü konuğum Max Factor Whipped Cream Fondöten..
Watsons'ın yarışmasından kazanmıştım, 60 Sand rengi ulaştı elime ve haliyle koyu geldi bana.
Maalesef ürünlerin ve cildimin de dahi alt tonunu bilemediğimden alt tonu hakkında yorum yapamayacağım :(

Kapatıcılık orta derecede,ilk sürüşte pütürlü gibi bir yapısı var ancak RT Stippling fırçayla çok harika dağılıyor.

Cildime koyu gelen bir rengi var,
Fakat kullanmama engel değil, kapatıcılığı az olduğundan üzerine açık renk fondöten vs. kullandığım için bir şekilde dengeliyorum. Zaten aman aman koyu da değil, çok hafif bi bütünleşme oluyor renkte.



Sevdiğim bir özelliği, sürdükten sonra pudralaşmasına,yarı mat oluşuna rağmen cildi kurutmuyor. Aksine nemli ve yumuşacık tutuyor.
Üzerine açık renk bir pudra da kullanabiliyorum bu nedenle :)

Açıkçası hediye gelmeseydi bu parayı verir miydim... Sanırım hayır :( Ama yine de cazip bir indirimde yakalarsam alsa almam demiyorum.

İçeriği de biraz kirli açıkçası... Bir yığın paraben...


Siz bu fondöten hakkında ne düşünüyorsunuz?
Sevgiler,
Özi



Etiketler: , , , , , ,