Açıklama

Merhabalar,
Facebook'tan mesajla, maillerle hayatımda her şeyin yolunda olup olmadığını soranlarınız, beni özleyenleriniz olmuş. Buna çok çok sevindim, yokluğumun farkedilmesine, yalnız olmadığıma sevindim..

Nerelerdeyim? Şöyle söyleyeyim, KPSS ye hazırlanıyorum İnstagram'dan takip edenler bilirler, azalan zamandan dolayı blogu aksatmaya başlamıştım zaten fakat maalesef 25 Şubat'ta dedem (babamın babası) ciddi bir rahatsızlık geçirdi ve toparlanamıyor... :( Acı çekiyor gözlerimizin önünde ve bizler hiç bir şey yapamıyoruz :( Çaresizlik hayattaki berbat duygulardan biriymiş :(

Derken Pazar günü dayımın rahatsızlandığını öğrendik, beyin kanaması geçirdi ve o da yoğun bakımda,durumu iyiye gidiyormuş yavaş yavaş, ben bu mutsuzluklara karşı ayakta kalmak için gayret ediyorum ama artık güç bulamıyorum.

Kendi kişisel yaşantıma bile zaman bulamamak bi yana dursun; blogumla, sizlerle ilgilenememek daha da üzüyor beni. Bir kaç kere eskiden çektiğim videoları, yazıları yayınlamaya çalıştım ancak yeterli alakayı gösteremiyorum ne yazık ki :( 

İlginiz için teşekkür ederim, anlayışınız için de...
Sizden bolca dua istiyorum,sizi çok seviyorum.
Fırsat buldukça yazacağım... Beni unutmayın olur mu :*

Özi

Etiketler: