Balmi Çilekli Lip Balm (Dudak Balmı)

Kızlar kış malum...Eller dudaklar her bir yandan çatlıyoruz! Ellere krem yazısı yazdım e dudakların suçu ne :) Evde zibilyon tane dudak balmı olmasına rağmen dayanamadım bu Eos'un daha makul fiyatlısı şu ciciyi aldım Watsons'tan :) Aldığımdan beri de eşofmanımın bi cebinde telefon bi cebinde Balmi :)

Balmi biz bloggerların yeni çılgınlığı haline gelecek gibi...Yurt dışında öyle çeşitleri var ki...EOS gibi yumurta olanlar, kübikler, renkli renkli...
Watsons'a gelenler kübik ve sanırım iki ya da üç çeşit :(
balmi-cilekli-lip-balm

Şu minik küpün şirinliğine de bakın!! Bendeki pembe rengi (çilekli) bir de mercan gibi bir rengi vardı o frambuazlı olanıydı ama ben bu mükemmel bebeksi pembeliğe ve çilek sevdama yenik düştüm ve bundan yana kullandım tercihimi.Çilekli sakız gibi kokuyor ama sürdüğünüzde çilek tadı yok :)E beyaz olmasından dolayı rengi de yok :) Verdiği yumuşaklık,dudaklarda bıraktığı nemli görünüm çok harika...1 yıl kullanım süresi var,kendisi 7 gr :) Ve SPF 15 içeriyor,bu bir artı benim için :)
Fiyatı da 9.90 TL
(Watsons'ı bu tarz ürünlerle tanıştırdığı için seviyorum! Bugün daha neler neler aldım...Alışveriş yazım yarın gelecek..)

balmi-cilekli-lip-balm-icindekiler

Ben hiç EOS kullanmadığım için bir kıyaslama yapamam ama bildiğim kadarıyla EOS %95 oranında doğal ve paraben filan içermiyormuş. Ben de bu pembişin içindekilere bakayım bi dedim.Öyle kat kat etiketleme var ki ambalajda :) Katmanlarına ayırdım ve buldum içindekileri.

Malesef EOS gibi masum değil içeriği :( Sizin için sorun mudur bilemem.Ama benim canımı sıktı azıcık :( 

 balmi-cilekli-lip-balm-icindekiler2

EDIT: Tat konusunda çok hassas biriyseniz çok derinden sabun gibi bi tadı var,acı değil ama bi tat neticede.Rahatsız olabilirsiniz.(Yorum gelmese tadına bakmasam derinden,tatsız sanacaktım,yoksa bende mi anormallik bi yazın Allaseniz :D )

Açıkçası içerik ve bu dipten dipten tat yüzünden sevdim mi sevmedim mi kararsız kaldım..
Siz aldınız mı,ne düşünüyorsunuz bu kimyasallar ve tadı hakkında?
Yazıp bilgilerinizi paylaşın kurtarın beni bu kararsızlık çilesinden.
Sevgiler Özi :*

Etiketler: , , , , , , ,