Evinizin kozmetiği Evmanya’dan!

Kozmetik ve kırtasiye kadar olan bir tutkum da dekorasyon! Özellikle odamın modern ve rahat olmasına özen gösteriyorum, tabi kendi çapımda..
Geçenlerde odam için koltuk/kanepe arayışına girdim, fonksiyonel olması da çok önemli ürünün tabi. Mesela bu ürünün yatak olabilmesi önemli ^.^ Aradık soruşturduk burada ancak pek içimize sinen bir şey bulamadık.
Aklıma hemen evmanya geldi. Ve aradığımı da buldum… İkili koltuk aldım, sandıklı ve yatak olabilen bir koltuk. Üstelik indirimdeydi… Ancak henüz gelmedi, sabırsızlanıyorum! Sanıyorum iki adet yastık da beraberinde gelecek .


Salona da iki sehpa aldık… Onlar hemencik geldi bile… Ürünler parçalar halinde geliyor ve kurulumu da siz yapıyorsunuz. (Dilerseniz kurulum hizmeti de veriyorlar) Renk, model seçeneği o kadar geniş ki… Bir sehpa arıyorsunuz bin model bin renk…  Biz odamızın ölçülerine göre ve mobilya takımımızın rengine uygun renkte bir model seçtik... Çok ama çok memnun kaldık. Ölçüleri açık ve net verildiği için de hayal kırıklığı yaşamadık. Bakın sehpamız bu:

Evmanya’da sadece mobilya yok… Bir eve ne lazımsa o var! Isıtıcı, aydınlatma, duvar stickerları, ev tekstili, mutfak gereçleri, hatta küçük ev aletleri, beyaz eşya bile…


Ben çok cici şeyler seçtim, bir sonraki alışverişim bu ürünlerden yana olacak.


Bu pufa bayıldım...Gerçekten kullanışlı,kanepemin yanında da güzel duracaktır diye düşündüm,Depolama alanı olarak da çok güzel.Üstelik indirimde!
Bu yastıklara da bittim!!! Seçemedim,karar veremedim çünkü öyle çok model var ki...Üstelik 19.90'a, indirimde.


Bu aynada yine bir çok seçenek arasından ilk seçtiğim..Tam %60 indirimli..47.90 Çok sevdim...

Veee Hello Kitty...
Aklınıza bile gelmeyecek ürünler var bu kategoride...Mısır patlatma makinası bile :) Mutlaka bakın derim..
Evmanya gerçekten ürüne hakettiğinden bile az paha biçen bir site...Fahiş fiyatlı değil..Üstelik canlı destek hattı da çok müthiş düşünülmüş,bu da onların profosyonelliklerini gösteriyor,ben çok sevdim. O an cevaplayamadıkları soruları (edinemedikleri bilgileri) sonradan mail yoluyla cevaplıyorlar.
Kargo ücreti de 4.90 kii bu cok uygun bi fiyat.Açıkçası ürün büyüdükçe fiyat artar diye düşündüm ama öyle olmadı.

Kısacası ben bu siteyi çok sevdim! 


Etiketler: , , , ,