Büyük Sözüme Tövbeler Olsun...

Kızlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!

Az önce yine alışveriş merkezine gittim,sözüm ona bi sürü maske vs alacaktım...Bi zımbırtı almadım koku ürünlerinden başka...Çünkü öyle bişey aklımı çeldi ki :(


İlk olarak Reyhancığım için Yves Rocher'e gittim...Burnuma bir parfüm çarptı ki çıkmak istemedim...Aklımı başımdan aldı da alacağım şampuanı da almamışım :( En son dayanamadım sordum satıcı kıza: İçerde çok baskın bi koku var dedim,bu hangi parfüm? Satıcı kız Evidence dedi,denemek ister misiniz? Koluma sıktı ve olanlar oldu...Tam 4.5 saattir kolum burnumda! Gül,yasemin,bergamot aroması içeriyormuş,satıcı kız öyle dedi. Tabi epey pahalı olduğu için kuyruğuma baka baka,parfüme baka baka çıktım :( 

Sonra ver Allah ver,hangi dükkana girsem ona benzer bi koku arıyorum,yasemin kolonyaları,bergamot aromalı vücüt spreyleri..Kesmiyor hiçbiri...Çıldırıcam! Ben ki her fırsatta "Bir parfüme o kadar para verilir mi yaaaa,zibilyon tane çakmasını bulurum bunun" derim.Ama ne yazık ki bunun açığı zor yakalar bu notaları :(

Aaaaaayh belki üç yüz kere "Ne güzel koku buuuuuuuuuuuuuu!" dedim yolda...Bayıldım ve hala kolum burnumda :( Eve geldim aradım taradım bloglarda okudum...Bir blogda imza kokusu değil ama çok huzur veren temiz bir koku demiş blogger arkadaşımız.

Bakalım bloglarda bu parfüm hakkında neler denmiş?

http://makeupstyler.blogspot.com/2013/03/iste-benim-icimi-titreten-parfum.html
http://hayalgemisinde2kisi.blogspot.com/2011/10/yves-rocher-vazgecilmezleri.html
http://solmazilemakyaj.blogspot.com/2013/05/yves-rocher-comme-une-evidence.html


Oooooy alıp başımı nerelere gideyim beeeeeeeeen :( İstiyorum napim :( Sevabına aranızda para toplayıp alın şunu bana blogger bacılaaaaaaağğğğğğğrrrr! :(

Seviyorum sizi :) Özi

*Resimler alıntıdır.

Etiketler: , , ,