Pastel Kissproof Likit Ruj 15

Hazır sonbahar kendini tastamam belli etmişken ben de sonbahara uygun bir rengi,bir ürünü tanıtayım dedim bugün.



Pastelin bu serisini sevdim bu rujla,yalnız tek sorunum rengi :) Kahverengi bi insanın dudağına hiç mi yakışmaz yaaa,yakışmıyor arkadaş...10 yaş birden atlayıveriyorum :)

O sebeple de bu ruju kullanmayacağım :( Ama siz görün istedim :) Blogları araştırırken hiçbir blogda görmedim bu rengi ve ben alayım dedim! İyi halt ettim,hayır renkle bi sıkıntım yok ama bana hiç yakışmadı :(


Neyse ruja genel manada bakalım:

Rujumuz likit yapıda,fırçalı..Sürdükten kısa süre sonra matlaşıp sabitleniyor,mat rujlar dudakları rahatsız eder ama bende o his olmadı.Kokusu eh işte ama kısa bi süre sonra kalmıyor zaten. Matlaştıktan sonra da kolay kolay bozulmuyor..Rengi ise kiremit/kahve..Genel itibariyle çok beğendim,hatta swatchlama işim bittikten sonra sabunla yıkamaya kaldım çıkmadı :) Kolay kolay bozulacak bi ürün değil dudakta..Sanırım gerçekten day-long olmaya aday :)


Fiyatı 17-18 TL idi.

Etiketler: , , , , ,