morhipo.com Aklımı Fena Çeliyor :)

Merhaba böceler...

Alışverişin sonu yok, hele ki ay Eylülse… Okula dönüş, işe başlama, tatil dönüşü derken illa ki bir ihtiyaç çıkıveriyor. Ben de durmuyorum tabii :) Alışverişim genellikle kozmetik ağırlıklı, ya da akseseuar ayakkabı filan..

Blogger arkadaşların da yazılarını sıkça okuyorum, bu aralar en çok rastladığım alışveriş listesi yazıları...Ve bu alışveriş listesinin başında Converse'ler geliyor. Ben Converse seven biri değilim ancak 7'den 70'e herkesin ayağında bu ciciler...Ve yeni modellerinin, indirim seçeneklerinin adresi morhipo.com

En sevdiğimse seçenekleri temalara göre kategorilendirmişler :) Ofise Dönüş, Kampüse Dönüş vs gibi :)) O kadar "cix" parçalar var ki...İçim gidiyor içimmmmm!

Tabii ki kozmetiksiz olmaz, itiraf etmeliyim zaten ben bir siteye girince gözüm ilk kozmetik ürünlerine takılıyor. Nitekim burada da böyle oldu ama keşke girmeseydim :(( YSL rujları görünce içim gitti çünkü, yine bin bir ürün keşfettim ve wish listimde yer alacaklar..

Kendime ürünler seçtim bile :)

Bu yılın modası jean gömlekler...Only Marka Jean Gömlek 94.95 TL


Lacoste Bayan Ayakkabı %25 indirimli :)

Bu cici aynayı bura görmeme çok sevindim,6.50 TL
Ve son bomba YSL Rujlar :(

Unutmadan, Loreal’in Likit allığımı mı çıkmış ayol :) Benefit ile yarışabilir nitelikte mi çok merak ettim... Üstelik fiyatı da hayli uygun...


Ürün, marka yelpazeleri oldukça geniş gerçekten, inceledikçe kayboldum, üstelik yeni ürünler de keşfettim :) Derkeeeeeen mail geldi, büyük kampanya :) İki ve üzeri ürün alana büyük kasa indirimi varmış. Üstelik kargo ücreti de tek sepet 6.99 şeklinde. Ürün iadesinde ise kargo firmaya ait, daha ne olsun... Çalıştıkları bankalar bile bir yığın ki bu aslında çok çok iyi bir özellik :) Hatta dilersiniz Paypal, Turkcell Cüzdan ile de ödeme yapabiliyorsunuz, e daha ne olsun canıııım :) Stoktaki ürünler maksimum 48 saatte teslim :) Bu özelliklerini deneyimlemiştim daha önce, saç düzleştirici almıştım ve hızla teslim edilmişti :)

Kesinlikle kaçırmamalıyım bu fırsatı L
Siz de ev konforunda alışveriş yapayım diyorsanız, tek tıkla mutlaka bir şeyler bulacaksınız.
Sevgilerimle… Özi.

*Resimler www.morhipo.com’dan alıntıdır.







Etiketler: , , , , ,