Ben Her Pazar Alışveriş Yaparım...

Evet kızlar farkettim ki ben online alışverişlerimi hep Pazar günleri yapıyorum :D Neden bilinmez,psikolojik nedenlerini araştırınız :)

Tüm alışverişlerim hep pazar günleri...Bi önceki Pastel alışverişim de öyle oldu.Ve bugünkü Ebay alışverişim :)) Cumartesi gecesi karar verip Pazar hoooop alışveriş :D

Neler mi aldım??

Bu saç bandını çoook seviyorum,nerde gördüm hatırlamıyorum ama aşık olmuştum.Burda buldum ve kaptım :)


Bu kapatıcı paletini Sebi Bebi'nin kontür uygulaması videosunda görmüştüm ve aşık oldum,almak istedim :) Aynısı mı bilmiyorum ama Ebay'de bunu buldum :) Kendilerini sadece kontür amaçlı kullanacağım.


Hello Kitty'e dayanamıyorum! :)


Bu paleti de öbürü iyi cıkmazsa diye aldım :D Bir de açık renkleri daha fazla olduğu için tercih ettim,ne çıkarsa bahtıma :)


Ve bu :) Son zamanlarda eşin dostun düğününe giderken,benim için çooook özel bi düğün,davet değilse kuaföre gitmiyorum :) Kuaförde harcadığım vakit çileden çıkarıyor beni (bekleme zamanı),o sebeple de saçımı kendim yapıp (makyajımı zaten her daim ben yapıyorum,şu ana dek kuaföre makyaj yaptırmak gibi bi hata yapmadım :) ) O sebeple de saçlarımda bu tarz aksesuarlar kullanmayı seviyorum,hadi bakalım nasıl olacak bu?
Benim yaptığım alışveriş bu şekildeydi...Ebay'den gelenler genelde parça parça geldiğinden toplu alışveriş postu hazırlayamayacaktım,o yüzden sıcağı sıcağına bu yazıyı yazayım dedim.Nasıl buldunuz aldıklarımı...Detay isterseniz (satıcı adı,fiyat vs..) yorum kısmına yazarsanız yardımcı olurum :)

Haydi bakalım,hemen gelsinler sabırsızlanıyorum :)
 Sevgiler...Özi :)

*Resimler ebay.com'dan alıntıdır.

Etiketler: , , , , , , , , , , , ,