Alışveriş Yaptım :))


Nasılsınız böceleeeeeer! :)
Yazmadığım süre boyunca bisssssürü alışveriş yaptım ben :)) Genel olarak kozmetik/bakım ile ilgili olanları yayınlayacağım..Ve bu alışverişim muhtelif zamanlarda yapıldı söyleyeyim :)


Öncelikle ramazanda Migrostan aldığım iki Loreal ürünü oldu.Tanesini 9.90 a aldım.
* Loreal Pure Zone Yüz Temizleme Jeli
* Loreal Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu


Bir diğer alışverişimi de bayram ertesi yaptım.
* Pastel Oje (Sand) 2.50 TL
*Loreal True Match Perfect Coverage Kapatıcı 20 TL
*Garnier Saf ve Temiz Sivilce Karşıtı Kapatıcı Roll on,bi memnunum bi dğilim.Yedeklemek istedim nedense :) Yazısı burda. Fiyat 13.90
*Rexona Stick Deo Cotton: Bayılıyorum bu sticklere...5.90 ve yanında minnak french manikür seti hediye.
* Flormar 5li Far Paleti 07 Numara: Bayıldım ve hemen kaptım,17 TL
*Maybelline Color Sensational The Shine Rujlar 550 ve 445 numara.Yazıları yakında :) Tanesi 18 TL

Alışverişim bu kadardı.Migros alışverişimin fotoğraflarını bulamadım bir türlü :(( 

Hepinizi seviyorum...Özi :)





Etiketler: , , , , , , , ,