#BuBlogdaDirenişVar

Günlerdir alıyorum veriyorum kendimce,bu olayı bloga taşımalı mıyım diye...Olaya siyasi açıdan bakılır endişesiyle günlerdir en azından susuyorum...

Olay A partisi,B partisi,C partisi falan değil...Myanmar'da ezilen halkın da yanında olduk,Van depreminde ölenlerin de,şehit olan askerlerin de...Filistinin de,Reyhanlı'nın da...Ve bugün Taksim'in de yanında olacağız.Lütfen olayı siyaseten algılamayın...Olay "insanlık" olayıdır...!!!

Bu olanlara üzülerek şahit oluyorum...Gerçekten canı yanan insanlara,hayvanlara yüreğim acıyor çünkü ben bir kalp taşıyorum,ben Allah'tan korkuyorum...Ben kul hakkından korkuyorum..!!!
Hani kendinizce dindarsınız ya,madem öyle siz de Allah'tan korkun...
Madem olanları bir kötülük,terörizm filan olarak algılıyorsunuz.O halde yapılacak şey dinimizce de tavsiye edildiği gibi olanlara iyilikle yaklaşmak,orta yolu bulmak olmalı...

Günlerdir yazmak gelmiyor içimden.O sebeple bu olaylar düzelene,en azından yatışana dek yazmaya ara veriyorum! Ben de kötülük karşısında kendimce direniyorum!!