Karışık Kozmetik Alışverişim

Başlık ne aptal oldu yaa,yazı yazmamaktan beynim pas tuttu! Bir türlü yazamadım başlığı...Neyse efendim,ben depresyondayken,kaplumbağa gibi kabuğumdayken elbette yaşam belirtileri veriyorum.Bunu en fazla alışveriş yapıyor olmamdan anlayabilirsiniz.

O kadar sıkı bi depresyondayım ki ha bire alışveriş yapıyorum bu ara.Ama bir türlü geçmiyor :s

Resimler biraz karışık,değişik zamanlarda aldığım ürünleri toğluca yayınlamak istedim ama biri eksik biri fazla oldu...O yüzden birden fazla resimle göstereceğim aldıklarımı.


Önce yukarıdakileri almıştım,
Vazeline El kremini Kadınlar günü indiriminden %50 İndirimle Migrostan 4.50 gibi bi fiyata almıştım.
Flormar Pretty Dörtlü Farı Sarı Ve turuncu renklerine tutularak 13 TL gibi bişeye almıştım.
Yüz yıkama fırçasını da uzun zamandır arıyordum 2-3 TL gibi bi ücret ödedim.
Flormar Göz Kalemleri: Üsttekini elimdekine stok olarak aldım,alttaki ise canlı rengine tutularak alındı.İkisi de sıfır üründü ama farkettim ki biri diğerinden kısa :D Tanesi maksimum 3 TL idi sanırım.


Neutrogena Tek adımda makyaj ve yüz temizleyiciyi 13.90 a aldım.
Fe Törpü benimkisi kırılınca dahil oldu alışverişe,diğerlerini zaten daha evvel yazdım.
İpek disk pamukları e kadara aldım hatırlamıyorum :)

Tabi alışverişim bununla kalmadı :)) Diğer yazılarımda görüşmek üzere :))


Etiketler: , , , , , , ,