Yeni Avon Ganimetleri :)

Uzunca zamandır kozmetik yazısı yazmıyorum,nedenini bilmiyorum aslında...Ürünleri alıyorum hevesle alışveriş postu yazmalıyım diyorum..Ürün bitiyor,yarılanıyor,neyse bitti bari bitenlere yazayım diyorum...Haftalarca sürünüyor ve bıkıp çöpe atıyoruz...Falan filan...

Şeytanın bacağını kıralım mı?

Avon cicilerimi görün istiyorum,parfüm stoklarım bitti demiş miydim sanki size?Uzunca zamandır da farklı birşeyler arıyordum...Sağolsun arkadaşım Sinemcim bana iki adet parfüm hediye etti.Biri Pur Blanca (evet çok klasik bir koku ama ben ilk kez kullanıyorum) :) Çok acayip de sevdim,sık sık alabilirim.Hakkında yazı yazasım var :)


Diğer bir parfüm de Incandessence (doğru mu yazdım,gecenin bu vakti netten doğru yazımına mı baksam...
Bak buna bile üşendim...Garfield kaçmış içime :D ) Bunu daha önceden kullanmıştım.
Bazen ağır geliyor sevmiyorum.Bazen hoşuma gidiyor...Dengesizim bennnn :)

Soooooraaaa (çok seviyorum "sonra"yı böyle söylemeyi,bi de "soğuk" yerine "ufff çok sobuuuuuk" demeyi),herneyse mevzu bu diildi :) Nerde kalmıştık,hah sooooooraaaaa,ben de yeni çıkan Simply Her'ü aldım.Bayıldım :)

Bir de Özi klasiği olmuş Treselle'im var ki dünyalara değişmem :)

Sooraaa İki adet body scrub ki bunları fi tarihinde almıştım ama sanırım tanıtmadım size...Aşk yaşıyorum...Yazı yazacağım "sös" :) 

Ve işte assolistler :D Israrla "assolist" :))

Bu Shock Kalemlerinin yeni renkleri yeni çıktı,(cümledeki anlatım bozukluğunu bulunuz) Ben de açık rengini kaptım çünkü çok seviyorum bu renkleri :) Lacisini de alacağım,harika bi renk gibi bence :D :D

Immm veeeeeeeeeeeeeeee far bazııııı <3 Merak ettim,ucuz yollu olsun istedim ve bir far bazı edindim,böylece kendi yaptıklarımla kıyaslayacak bir standartım oldu :) 

Geçenlerde bir arkadaş yorumlarda aldıklarının fiyatını da yazar mısın demişti.Artık dikkate alacağım.

Pur Blanca ve Incandessence hediye malum,fiyatlarını bilmiyorum
"Ama Kampanya 02'de (25 Ocak'tan sonra) Pur Blanca 60 ml 26.00 TL"
Simply Her 13.00 TL idi galiba
Treselle'i hatırlayamadım şimdi :( Ama 30 TL'den ucuza aldım.
Body Scrub'larımın her birini teeeeeee bayram zamanları almıştım.Tanesi 7.50 veya daha ucuzdu.
Bilemedim şimdi.

Far bazını panorama aracılığıyla aldım ben. 7.50 TL
Kalem ise 10.00 TL

Uzun zamanın birikmiş Avonlarıydı.Gerçi parfümler ve assolistler yeni.Scrublar eskiydi ama :)

Böylece uzun zaman sonra kozmetik yazısı yazmış oldum :)

Hepinizi seviyorum.Merak ettiklerinizi söyleyin yazısını hızlıca yazayım.Böylece teşvik olmuş olurum :) 

Hepinizi seviyorum..Özi :)

Etiketler: , , , , , , , , , , , ,