Özi'nin Tchibo Alışverişi

Tchibo'nun kahvelerini hiç denemedim.Ancak diğer temalarını çok beğeniyorum.Her hafta bültene bakıp duruyordum açıkçası...

Taa ki kitap okumak için bir abajur ihtiyacım olana dek... :) Geceleri kitap okumayı çok seviyorum,ama sonra uyuyakalınca "açık ışık sorunu" doğuyor.Ben de bunun için ufak çapta kıytırık bir abajur aradım.Tüm şehri dolaştım ancak kafama yatan birşey bulamadım.

O esnada da sıklıkla takip ediyorum Tchibo'yu tabii..Bu güzeller güzeli harika lambayı gördüm ama amacıma uygun mu bilemedim...Sonra şehrimin elektronik eşya devi "pasaj"ları dolandım fakat ennn kıytırık şeylerin bile 35-40 TL olduğunu gördüm.

Dedim ki yok arkadaş ben bunu alayım,ne çıkarsa bahtıma :) Kargo dahil 34 TL gibi bir fiyata,ışık hızıyla bu ürüne sahip oldum.

Cuma akşamı sipariş edilen bu cici 31 Aralık Pazartesi sabahı elimdeydi...Gerçekten hızlı bir alışveriş oldu benim için <3

Telaşla çekince böyle flu olmuş resim :((

Gündüz gözüyle lambamı yaktım...

Gece de sefasını böyle sürdüm... :)


Sanırım Tchibo'yu seviyorum... ;)
Ama sizi deeeee <3


Etiketler: , ,