İşte budur: Missha Perfect Cover BB Cream: No:21


Missha BB Cream Aşkımı bilmeyeniniz var mı? Keşke daha önce başlasaydım kullanmaya diye hayıflanıyorum her seferinde.

Daha önce 23 numarasını kullanmış ve koyu bulduğumu söylemiştim,21 ve 13 arasında kararsız kaldıktan sonra 21 i aldım ve iyi ki aldımmmmmmm!! :)

Teniniz beyazsa (vampir veya süt beyazlığı diil elbette) kesinlikle 21 derim ben.

Kapatıcılığı açık renk olduğu için biraz az ancak üstüne pudra geçince gayet başarılı.En kötü ihtimal iki kat uygularsınız mis olur :) Bu şekilde bile cilde düzgünlük verdi,bileğimdeki beni de silikleştirdi :))


Kesinlikle Güneş Kotuma Faktörü var çünkü aktif şekilde bu ürünü kullandığımdan beri güneş koruyucu kullanmıyorum ve kararmadım,bilakis rengim açıldı :)

Fondöten gibi diil kesinlikle,cildim hava alıyor :)
Gün içinde yağlı bölgelerimde kusma şeklinde değil de hafif parlama şeklinde duruyor ama kesinlikle çok çok az.

Yakında Pure Beauty ile karşılaştıracağım Missha'yı.

Hepinizi seviyorum.Özi..

Detaylı bilgi için daha önceki Missha yazıma Tıklayın böcelerim :)

Etiketler: , , , , ,