Özi Neler Almış?

Uzunca bir aradan sonra merhaba kızlar,kendime kızmaktan alamıyorum kendimi.Çünkü her seferinde aynı şey,sizi ihmal ediyorum.Ama inanın çok hastaydım :(

Artık daha iyi hissediyorum kendimi,hayata döndüm :) Bir de bi tembellik sormayın,twitterda yakınıyorum bazen,takipçilerim bilir :)

Neyse uzunca bir süredir Ebay'den olsun,marketten olsun epey bi alışveriş yaptım ve aldıklarımı göstermek istedim topluca :)


Avon Body Scrublar (çilekli ve vanilyalı): Bir kaç blogger arkadaşımın tavsiyesiyle aldım,çilekli mükemmel kokuyor :) İkisini 9 TL'ye aldım :D

Selin Antibakteriyel Sabun: Fırçalarımı yıkarken kullanıyorum,içime sinmesi açısından antibakteriyel özellikli :) 3.90 TL gibi bişeydi

Missha Perfect Cover BB Krem No:21: Daha önce 23 numarasını almıştım,şimdi de 21 numara,yine Ebay'den,fiyatını hatırlamıyorum ama 25-30 TL gibi bişeye geldi.

Johnson's Baby Bed Time Şampuan (Lavanta Özlü): Migros'ta indirim vardı,sanıldığı gibi saçlarıma değil,gözlerime kullanıyorum yıllardır. 7.90 TL

Essence My Base Aydınlatıcı: Kuzenciğim İstanbul'dan getirdi :)) Hediye,Teşekkürler Başakkkkkkk :))

Ortadaki uzun zımbırtı saç örgüsü :)) : Malum bu sene örgü çok moda ve ben beceremiyorum normal örgüden başkasını,tepede kullanmak için ideal :) 3 TL gibi bişeydi,rengi çok azıcık açık kaldı ama idare eder.

Flormar Pretty Curling Maskara: Bu da Başak'ın keşfi,deneyelim bakalım :) 10 TL

Dalin Antibakteriyel Islak Mendiller: Çantamın olmazsa olmazları <3 Migros'ta ciddi indirim vardı kaptım :) 2.95 TL

Oriflame Dudak Renklendiriciler ve Kapatıcı: Bunu sipariş edeli kaç ay oldu bilmiyorum :D Renklendiricilere bayılıyorum :) Yazısı gelecek.Kapatıcı da ilk kapatıcım :D Fiyatlarını hatırlamıyorum.

Avon Super Shock Maskara: Bilenler bilir,bu kaçıncı maskaram bilmiyorum,fiyatı da 10 TL gibi bişey miydi ne.

Flormar 5li Far Paleti 08 Numara: Su'nun 35 TL gündüz makyajı videosunda çok önerdiği palet,tüm renkler bir palette diye kaptım :) 15 TL

İlk olarak hangisinin yazısını isterseniz ondan başlayalım,önerilerinizi şiddetle bekliyorum.Yoksa yazmayabilirim tembelim şu sıra :((


Sevgilerimle...Özi :)

Etiketler: , , , , , , ,