Yeni Gül Ürünlerim,Rosemix

Gül hastasıyım evet,bilenler bilir.O duru gül kokusunu hiçbir şeye değişmem :) Reçeliydi,suyuydu,lokumuydu...Ispartalı olacakmışım aslında ben :)) Zaten bi kızım olursa adını "Gülsu" koycam :)

"Gül"aydın :)) Bugün güllerle başlayalım istedim.İnstagram'da bir foto paylaştım ve ilgi gördü bu ürün.Size kısacık bahsetmek istiyorum.
Gül piyasası Rosense'in elinde büyük ölçüde.Açıkçası Rosense dışındaki markalara da hep ön yargıyla bakmışımdır fakat bu ürünler bir başka.Markamız Rosemix,sanırım henüz çok yeni.Ama gerçekten Rosense kadar iyi.

Elimde köpük temizleyici,gülsuyu ve el ve vücut için nemlendirici kremi var.Gülsuyu henüz Rosense'i bitirmediğimden kullanılmadı ancak köpük temizleyiciye bittimmmmmmm :) Muhteşem bi kokusu ve yüzümü yıkadıktan sonra verdiği bir tazelik var ki...Kendimi gül yaprağı gibi hissediyorum :D Nemlendiricisini de bir kez deneme amaçlı kullandım,kokusuna nemine bayıldım fakat zaman içinde ne olur bilinmez :)

Açıkçası bu ürünleri gerçekten sevdim,hediye geldiğinden fiyatlarını bilmiyorum.Detaylı bilgileri de kullandıkça vereceğim efendim...

Gül kokulu sevgiler :))

Etiketler: , , , ,