Natural Love Fırçalar

Kendileri BiM'in son harikası...Harika dediysem kinaye efendim kinaye :) Ecotools'a benzerliği o kadar çok ki,keşke kalitesi de benzeseymiş...Bi hevesle gittim BİM'e Allahımmmmm!!! 


Aslında pek yerden yere vurulası olmayabilir ama yani değil Ecotools'un,bi Avon'un fırçalarına bile benzemiyor kalitesi :( 

Resme tıklayarak daha detaylı görebilirsiniz.
Sette 5 adet fırça var.

*Pudra fırçası: Tamamen fiyasko,dökülmesi saçlarımla yarışır şekilde,cık cık cık...Kullanmam efendim bu ne...Bir de sözüm ona keçi kılı fırça,zamane keçisi işte kıl döküyor :)

*2 adet far fırçası: Sevdim kendilerini,orjinal ecotoolsumla yarışamaz ama iş görür :)

*Ruj Fırçası: Kesik uçlu ruj fırçasına ne gerek,eyeliner sürmek için de azıcık büyük ve seyrek kıllı olduğundan nasıl kullanacağımı bilememekteyim.

*Kaş Fırçası: Fırça kısmı pek akıllı görünmüyor,esneyecek gibi hemen.Bir de tarak kısmı var ama işe yarıyor sevdim.

Aslında sevmediğim tek fırça pudra fırçası olmasına rağmen içime sinmedi bu fırçalar.Aklım hala Ecotools'ta,hayır olmadı bari Avon'un bu ay indirimde olan fırçalarından alsaydım.Çok severek kullanıyorum çünkü.Onlarla ilgili yazı da yakında gelecek :)

Fiyatına göre fena değildi bu alışveriş 12.95 TL ama kesinlikle bu paraya az daha ekleyip Ecotools alın derim <3 Ya da makyaja yeni başlıyorsanız,"amaaan çok iyi bişey olmasa da olur diyorsanız alın" ama ben olsam almazdım :( Hele bu bütçe sıkıntısında hiç de ii olmadı,az daha koyar hiç değilse Avon alırdım. (Nasıl içime oturmuş ikide bir aynı laf,bi iyilik perisi çıksa hayrına bana avon pudra ve eyeliner fırçası alsa hahaha :D )

Siz bakmayın banaaaa....Sevgilerimle Özi :)

Etiketler: , , , , ,