Botanik Shop Sonucu :)

Nihayet çekilişimi sonuçlandırdım,ürünleri bekleme süreci,deneme süreci derken epey aksadı işler...Gerçekten tam anlamıyla deneyemedim ürünleri,yani yarar görecek kadar uzun süre deneyemedim.Fakat sözümde durmanın vakti de geldi.İstanbul'a gideceğim neticede orada yazabilir miyim bilmiyorum,dönüşüm de ne zaman belli değil...O yüzden sonuçlandırmak zorunda kaldım :(


Neyse lafı çok uzatmadan gelelim sonuca...Videodaki hışırtı tarzındaki iğrenç ses bilgisayarımın fan sesi! :(( Hava epey sıcak olunca haliyle....Verdiğimiz rahatsızlık için bilgisayarım adına özür dilerim :) Ayrıca hastayım enerjim feci düşük,o sebeple iğrenç yamuk vs bi video oldu...

Kazanan arkadaşımı (Lilishin dunyası) tebrik ediyorum,en kısa zamanda bana ulaşmalı ki ben de firmaya adres bilgilerini ileteyim.


EDİT: firmaya ismi bildirdim ve bu ismin daha önce çekiliş kazandığını belirterek çekilişi yinelememi rica ettiler :( Benim iradem dışı bir olay,üzgünüm.Çekilişi yeniledim yeni isim:


zeynep kb.

yinelenen çekilişle ilgili resim,listeyi videodan görebilirsiniz.

Çekilişimi tekrar yenilemek zorundaydım çünkü bu arkadaşımız da kazanmış.Ama bu son olsun artık yaaa of... :((

kazanan Özgür


Sevgilerimle...Özi...

Etiketler: ,