Botanik Shop Çekilişim ile ilgili...

Öncelikle bu konu hakkında öfkeme hakim olamıyorum artık,gerçekten...Firma mail gönderdi bana çekiliş yapacağına dair,öncesinde bana denemem için ürün göndermek istediklerini,akabinde de izleyicime hediye gönderme talebinde bulundular.Evet çok ama çok sevindim,ancak söylenen tarihten bu yana biii dolu kargom gelmesine rağmen Botanik Shop'tan tık yok.Kendilerine konu ile ilgili mail gönderdim ve yanıt olarak geçen hafta Cts (yanlış olabilir ancak 1 hafta geçti) ürünü kargolayacakları tarzında bi mail gönderdiler...


Ve ben hala bekliyorum...


Bu yazıyı yazma sebebim de şu,çekilişim normalde bugün sonlanıyor ancak ben kendi kullanmadığım hiçbir ürünü izleyicilerime önerme ve hediye etme taraftarı değilim,bu sebepledir ki çekilişi iptal ediyorum.Sizden çok çok özür dilerim...


Konu ile ilgili bilgilendirmeyi firma ile iletişim kurduktan sonra güncelleyeceğim,çekilişi ileri bir tarihe de erteleyebilirim,iptal de edebilirim...


Gerçekten çok özür diliyorum...


Sevgilerimle...