Zidaya.com alışverişim

Zidaya.com'un üye olan herkese hediye ettiği indirim çeklerinden faydalanıp 50 TL değerinde bir alışveriş yaptım,tabi bayağı oluyor da yazmaya ancak fırsat bulabildim...



Ürünlerin her biri bir kutuda gelmiş :) İşime geldi tabi :) Kullanırım kutuları :)


She parfüm benim liseden mezun olduğumdan beri uzuuun yıllardır kullandığım vazgeçemediğim kokum,ailecek seviyoruz :) ..is Cool :) Sitede ışıltılı losyon+deodorant+parfüm olarak görünüyordu ancak bana sadece deo ve parfüm geldi :S

Flormar 89 numara allık,bayıldımmmmmmmmmmmmmmmmmmm!87 numaranın hafif ışıltılısı,cok doğal,swatch'u gelecek :)

Flormar Göz Kalemi 116 : Cam göbeği mavi :)) Güzel bir renk,en azından bana yakıştı :)

Nivea Visage Temizleyici Bantlar: Her ne kadar bende çooook etkili olmasa da seviyorum :)

Farlar da toz far,firmanın hediyesi :) Beyazını görünce mutlu oldum aydınlatıcı niyetine kullanırım diye ancak yaydıkça mavi fosforlu bir görünüm oluşturuyor :D N'apsam bilemedim :)

Evet efendiiiiiim Özi'den şimdilik bu kadar.Nihayet yazabildim bu yazıyı :)) 

Siz de ev konforunda alışveriş yapayım diyorsanız ziyaret ediniz :)

www.zidaya.com

Etiketler: , , , , , , , , , , ,