Veee karşınızda Missha BB Cream :)

Oh yaaaa kavuştum sonunda BB Cream'ime :) İtiraf etmeliyim ki sevgili makyaj güncemin blogunda önceleri sık sık rastladığım ve kapış kapış giden merak konusu bu kremi her görüşümde "Vay arkadaş neymiş bu böyle,bu insanlar bi kreme bu kadar aşık olur mu yaaa" diyordum :) Ama kınamamak lazımmış a dostlar :))


 İçindekileri göstermek istedim ama kutusundan dolayı daha cok telefon kabım görünmüş çiçekli kelebekli filan :))



Bu bir mucize :P Evet evet gerçekten harika bir ürün...Kapatıcılığı fondöten kıvamında ve hiç öyle cildinizde bir tabaka varmış gibi bi hissi yok.Bendeki 23 numara,rengi bana çoook azıcık koyu geldi ama buna rağmen bütünlük sağlıyor cildinizle.Hiç kimse cildinize birşey sürdüğünüzü anlamıyor :) Kızarıklıkları,renk bozukluklarını düzeltiyor ve düzenli kullanımda tedavi etkisinin olduğunu gözlerimle gördüm.Artık cillerim minnacık daha acık renk hem de 1 hafta bile olmadan.İlk defa cildimde sivilce çıkmadı,hele son zamanlarda çenemin sorunlu olduğunu söylemiştim ya,sıkıntım kalmadı.



Kısacası ben çok sevdim...Pompalı oluşu da ürün israfını önlüyor ve hijyenik :) Tek kusurumuz daha açık bir renk olsaydı diye düşünmem (bunun için 13 ve 21 numaranın testerını isteyeceğim) bir de burnum bu aralar aşırı yağlı azıcık parlama yapıyor.

Parlama demişken de,doğal bi parlaklık sağlıyor BB Cream,yani ne mat ne parlak hatta biraz bekleyince matlaşıyor,kısacası sağlıklı cilt görünümü diyebiliriz.Ancak ben tamamen mat sevdiğim için üzerine minnacık bi pudra geçiyorum.Kalıcılığı mükemmel,elimi yüzümden alamamama rağmen eve döndüğümde hala o duru görüntüm kalmış oluyor.Kokusunu cok sevdim.Rahatsız etmeyen krem kokusu :)

Ben altına Vichy Güneş Kremi de sürdüğüm için güneş koruması hakkında bişey diyemicem ama SPF 42 yazıyor :)) Denemedim öyle.(Belki de burnumdaki yağlı his güneş kreminden,dememem lazım :) )

Misshasız halimiz bileğimdeki bene dikkat :))
                                                     
Bu kadar miktar missha bb cream aldık (burda ben çıkmamış :( )

Ve işte kapatıcılık :)) beni bulabileceksiniz hadi gayret :))


Of bi toparlayamadım yazıyı,bu arada ebayden aldım.Satıcının hızına (19 nisanda sipariş verdim 2 mayısta postaneye gittim baktım gelmiş,belki de daha önce gelmiştir) ve paketlemesine hayran kaldım.İlk swatch'ta gördüğünüz minik sampleları göndermiş,paketleme de harikaydı ve içinden şirin mi şirin bi de not çıktı.Sanırım bu satıcı artık vazgeçilmezim :)

Hepinizi seviyorum,artık Misshamı da çok seviyorum :))

P.S: Uzun bir yazı oldu,saçmaladım belki,belki resimler uygun yerlere denk gelmedi,affedin ne olur,saatlerdir konsantre olamadan bu yazıyla uğraşıyorum :))

Etiketler: , , , , , , ,