Sonundaaaaaaaaaa......Shiseido Pureness Compact Pudra ♥

Bu pudraya olan aşkımı sağır sultan bile duydu :)) Uzuuuunca bir süredir kendisine talibim :)) Ama bir türlü fırsatım olmamıştı,anne fonu ile bu pudrayı almış bulunuyorum.Anneeeeeee seni seviyorum :))


Geçen pazar aldım bu pudrayı,twitterda da ilan etmiştim başlayan birlikteliğimizi ;) Ayyy ne büyüttüm be üf... :))




Gelelim yorumlarıma,
Arkadaşlarımın gayet normal bakışları bende "acaba boşuna mı aldım" düşüncesi oluşturdu ama olsun ben mutluydum :)) Bi kere gün içinde tazeleme gerektirmeyen bir ürün.Ve ciddi ciddi porselen etkisini hissediyorsunuz.Yani yüzünde bişi varmış da yokmuş gibi :)) Hem mükemmel görünüyor hem de "bakın bakın yüzümde tonlarca pudra var" diye bağırmıyorsunuz.


Bendeki en açık rengi 10 numara.Light Ivory.Gerçekten süper ve hemen ciltle bütünleşen bi ürün.Benim çenemde ve burun kenarlarında kabuklanma olurdu artık minimum düzeyde hatta hiç yok.


Kısacası bence denemeniz gereken bir ürün :)) Ben çok sevdim ♥♥♥

Etiketler: , ,