Her derde devaaaa...Oxyload

Geçen ayki lila kutuda çıkmıştı bu krem,en sevdiğim oldu...Sevgili gınny önermişti elindeki yanık izinin üzerinde kullanmış memnun kalmıştı yanlış hatırlmıyorsam.

Neyse ben de geçenlerde ayak bileğimi kestim :D bi türlü geçmemişti 2 ay boyunca,kahverengi bi leke kaldı,üzerine sürdüm oxyload'ı ve inanın belki 3 kere sürdüm düzensiz düzensiz,lekenin rengi açıldı.Şok oldum...Lekenin geri kalanı için bir foto çekip önce-sonra yazısı yazmayı planlıyorum düzenli kullanmayı becerebilirsem :)

Ozon zaten cildi yenileyen bi uygulama,ozon tedavisi yapılıyor mesela harika bişi...Bu krem de içeriğindeki ozonize z.yağı nedeniyle bu denli güçlü sanırım.En ilginç gelen şey ise kremin içinde minik minik hava kabarcıklarının oluşu,kremi sürmek için elinizi kreme daldırdığınızda patlayan şekerler gibi ses çıkarıyor :))



Kremle ilgili yazılansa şöyle.(Resimden okunmuyor tam olarak)
Dokuya yüksek oranda oksijen ve nem sağlamasıyla doku iyileşme faktörlerini uyarır.Cildin sıkılığını ve güzelliğini korumada ve yeniden yapılanmasında yardımcı olur.

Kullanım Alanları: Yüz bölgesindeki kırışıklar,akne,yara,yanık,selülit.

İlk kullanımda nadir de olsa kızarıklıklar görülebilir (Bende cok az oldu ama sonraki kullanımlarda olmadı).Kullandıktan 10 dakika sonra,sürülen bölgenin su ve sabunla yıkanmasında hiçbir sakınca yoktur.(Sanırım bu bize ürünün 10 dakika içinde cilt tarafından emildiğini söylüyor :)) )

İçindekiler: Ozonize saf zeytinyağı (jel), likit parafin, gliserin, etil alkol, A,E,D,K ve B5 vitaminleri.

Ürünü ciddi ciddi mucizevi buldum ancak dayanılmaz bir kokusu var,hint yağı gibi hatta daha beter kokuyor :( Yine de kullanmaya değer...

Teşekkürler Lila Kutu...

Etiketler: