Tesadüf mü bilemedim...!

Kızlar Garnier Sivilce karşıtı zımbırtı ile ilgili yazı yazmıştım geçenlerde yazısı için TIK TIK,yaklaşık bi 10 gün oldu kullanmaya başlayalı ama 2 olan sivilce sayım 6 ya yükseldi..Burnumun kenarında da vardı bi tane ona sürmemiştim o uçtu gitti.


Çene bölgemdeki iki adet sivilceye bu ürünü sürdüm,küçüldüler gibi,acısı da azaldı ilk etapta ama çenem her sabah +1 sivilceyle doldu.Üstelik sert ve acı dolu :(( 

Ürüne bağladım ben bu durumu,ama tesadüf de olabilir bilmiyorum.Malum yorgan döşek hastayım bu aralar,vücudum bana düşman gibi.. :)) O sebeple de olabilir.Ben sadece uyarmak istedim.

"Sonra Özi ballandıra ballandıra anlatmışsın bize hiç ii gelmedi" demeyin çünkü gerçekten çenem feci halde :((
Aswang'cim kullanmıştı onda böyle bişi olmadı sanırım.Tabi ciltten cilde fark var.Kızlar peki ya siz kullandınız mı,sizde böyle durumlar oldu mu? İMDAAAAAT :))
Yazım için TIK TIK.

Etiketler: