Sivilcelerime çözüm buldum gibi :)))

Geçenlerde Aswang'in blogunda gördüm bu ürünü,(kendisi pek bi sevdiğim önerilerine güvendiğim arkadaşımdır) :D Blogunda bahsetmişti bu üründen,ben de merak ettim hemen aldım,Garnier Aktif Saf & Temiz Sivilce Karşıtı Kapatıcı Roll on.Bunun bildiğiniz gibi bir de göz altı için olanı var.


Ama ben sivilce için olanını denemek istedim :)) Ürün gerçekten hoşuma gitti,cildim çok problemli olmadığı için bende porselen etkisi yaptı :) Kapatıcılığı güzel,sivilce kuruttuğuna da inancım sonsuz :) İki tonu var,biri açık ton,diğeri de Orta-Koyu ton,ben açık tonu aldım.Açık dediysek ruh gibi olmuyorsunuz sürünce.Biraz ilaç gibi kokuyo sanki,bitki kokuyo gibi geldi :) Tabi bilmiyorum yine de herkesin koku anlayışı farklı :)


   






Çok sivilceniz yoksa cildiniz aşırı kuru değilse önerebileceğim bir ürün.Alalı çok olmadı o yüzden ilerleyen günlerde yine yazarım :))

DÜZELTME: Bu ürünü bir süre kullandım ve şu an daha iyi yorumlayabiliyorum,kullandığımda kapatıcılığına sözüm yok ama sivilcede bir kuruluk meydana getirip bir türlü olgunlaşamadan iyileşmesini engelliyordu bende.Yani yüzeydeki cilt kuruyor geriliyor ancak sivilcede tık yok :s O sebeple kullanmaya varmıyor elim.

Etiketler: , , ,