Sally Hansen Miracle Cure :)

Kırılan tırnaklarım beni bu ürünle ilgili araştırmaya itti :) En son Trendyol'dan gelen hediye çekimi de değerlendirmek için bu ciciyi aldım :)) Trendyol'dan ilk kez alışveriş yapıyorum.Kutuya bayıldımmmm!



Tırnakların soyulmasını %50 oranında engelliyormuş.Nimocum da yazmış,güvenirim ona.Aldım gitti işte... :))

Geldi ürünüm,hemen sürdüm tırnaklarıma,belki psikolojik ama tırnaklarım daha 1. günün sonunda bile güçlendi diyebilirim.çatlayan yeri koparırım ben hemen elim durmaz görünce.Bugün serçe parmağımdaki çatlamayı soymaya çalışıyorum ama yok,bi türlü soyulmadı :)) Hafiften bi güçlenme var gibi ;) Bugün ikinci günüm,normalde gün aşırı sürülüyormuş ama benim elimdeki oje devamlı soyuluyo diye bu 3. sürüşüm oldu iki günde.Sanırım düzenli kullanmayı beceremedim.

Sonuç için gerçekten sabırsızlanıyorum.Bakalım ne olacak? :))

Bakın bakalım Nimocum ne yazmış :))

Etiketler: , ,