Benim Lila kutum diğerlerinden bi tık farklı...

Kızlar ilk lila kutum bugün geldi,evet herkesle aynı görüşteyim,beğenmedim.Hatta o kadar beğenmedim ki bi daha almasam mı diyorum...Kaliteden anlamıyor gibiyim sanki ama her bi ürün tam bir tırt...


Kutumdaki iki ürün diğerlerinden farklı,lila kutuda böyle şeyler olabiliyor normal ama en çok merak ettiğim,istediğim ürünün de gelmemiş olması benim şansımın tırtlığı :s Herkese koyun plasentalı beyazlatıcı ürün gitmiş PCO'dan ama bana kırışık giderici göz maskesi geldi :( Bir diğer farklı sevgili ürün de Decléor markalı set.

Genel itibariyle merak edilen sevilen ürünler olabilir ama ben "koku" meraklısı biri olarak şişedeki minik şeylerin yani manikürün ve kremin kokusunu sevmedim hatta iğrendim :(( Manikür tuzunun da nemlendiricinin de kokusu baydı beni,yağ kokuyor.Evet belki en doğal olanı bu ama ben sevmedim :((


Max Factor ruj süper,rengi de güzel ama parlak,sedefli :(( Ve ben rujda sedefe tahammül edemiyorum!

Selülit losyonu ve serumunu kullanacağım elbette ama bu kadar minik bi ürün fayda gösterir mi bilmem :D

Bu ayki kutudan çok memnun kalmadım yani :((

İlk lila kutum,kutu olarak çok cici ve konsept güzel,Genç Kız Sığınma Evi ile işbirliği yapılmış olması da harika olmuş.Tebrikler ve teşekkürler..Ama daha "renkli kozmetik" ağırlıklı kutular olmalı :(

Resimlerin büyük hali için üzerlerine tıklayabilirsiniz.Merak ettikleriniz olursa kullanıp yazarım...

Kisses...Özi :)

Etiketler: