Avon Solutions Perfect Tone Serisi

Avon bu kremi bir kaç ay önce top allık hediyesi ile birlikte verdiğinde almak istedim.Çillerim olduğu için bu seriyi denemek istedim.Aldım ama düzenli kullanım gerektiğinden bi işime yaramadı.

Fakat araştırmalarım sonucu kullananların güzel yorumlarını okudum,bi arkadaş da tavsiye edince ne kaybederim ki dedim.Gecesini de aldım dün gece kullanmaya başladım.

Kremde dut özleri varmış,ve 1 hafta sonunda cilt tonunu daha düzgünleştirdiğini vaad ediyor.1 hafta gibi bi sürede düzelteceğini beklemiyorum.İşin açığı yüksek bi beklentim yok,merakımdan aldım.Bakalım ne olacak.

Dün gece gece kremini sürdüm ilk kez,kokusunu sevdim ama sanırım sevmeyenler olabilir :) Başka bloglarda da okuduğum gibi gerçekten yapış yapış bi his veriyor ve yağlı gibi.Ama güzelleşmek kolay diil :)) Sabah kalktığımda cildim gerçekten yumuşacıktı.Tabi tonda bi değişme yoktu :D

Bakalım düzenli kullanmayı becerebilirsem izlenimlerimi yazacağım :))

Kremlerim bu :))


50 ml kremler,içeriği budur efendim.

 

Soldaki beyaz olan gündüz,sarımsı olan gece.Gündüz kremi diğerinden daha hafif yapılı,hemen emdi cildim,makyajın altına nemlendirici olarak sürüyorum bilmem doğru mu :s 20 Faktör güneş korumalı.


Bakalım AVON ne demiş:

SOLUTIONS PERFECT TONE BERRAK GÖRÜNÜM VEREN GECE KREMİ

Cildin bir gecede daha parlak görünmesine yardım eder.Hafif dokulu krem cildi anında yumuşacık yapar, capcanlı görünmesini sağlar. 1 haftalık kullanım sonunda cilt gözle görülür derecede daha berraktır, cilt lekelerinin görünümü azalır.

SOLUTIONS BERRAK GÖRÜNÜM VEREN GÜNDÜZ KREMİ SPF20

Hafif dokulu krem ciltte yapışkan bir his bırakmaz. Cildin daha berrak ve ışıltılı görünmesini sağlar. 1 hafta sonunda cilt tonu daha pürüzsüz görünür.

YUKARIDA BELİRTİLEN BİLGİLER http://solutions.avon.com/tr/ ADRESİNDEN ALINTIDIR.

Etiketler: , , , ,