ÇEKİLİŞİM İLE İLGİLİ,ÖNEMLİ...!

Evet arkadaşlar artık son saatler,listeyi düzenliyorum,katılımlarınızı,haklarınızı vs kontrol ediyorum.Eksik yorum yapan arkadaşlara tek tek ulaşmaya çalışıyordum ama baktım ki çok zor oluyor.Kiminin maili yok kiminin linkleri yok,tek tek düzenle filan derken inanılmaz oyalıyor.
Şurdan belirteyim kısaca,ona göre arkadaşlar tekrar yorumlarını kontrol etsinler.

1) BLOGROLL'dan gelen +1 hakkı kazanmak için mutlaka "BLOGROLL veya BLOG LİSTEME EKLEDİM" demeniz gerekiyor.

2) Facebook ve twitter ile ilgili hakları kazanmak için,Facebook ve Twitter'da ekledim vs gibi ibareler değil de FACEBOOK VE TWİTTERDA DUYURDUM deyip,DUYURUNUN LİNKLERİNİ YORUMUNUZA EKLEMENİZ gerekiyor.



3) Facebook ve Twitter'dan yaptığınız duyuruları görebilmem için.Facebook'ta arkadaşım olmanız gerektiğini unutmamalısınız.Twitterda da benim sizi takip etmem gerekiyor,eğer tweetleriniz korumalıysa takip isteğimi kabul etmelisiniz.BU MADDEYE ÖZELLİKLE DİKKAT EDİN NE OLUR,LİNKLERİNİZİ PAYLAŞSANIZ BİLE ARKADAŞ DEĞİLSEK GÖREMİYORUM ÇÜNKÜ.


Arkadaşlar lütfen yorumlarınızı kontrol edin.Aksi halde eksik haklarla katılmış olacaksınız.Şimdilik bu kadar,tek tek maille bilgilendirme yapamıyorum çünkü :(((


Yorumlarınızı kolayca kontrol edebilmek için,çekilişin olduğu yazıma gelip, ctrl F yapıp çıkan kutucuğa kullanıcı adınızı filan yazıp arama yaptırırsanız yorumunuzu bulabilirsiniz.


Sevgilerimle Özi.


Çekilişe yönlendirilmek için TIKLAYIN.