Pastel 23 Lacivert Ojem :)

Kozmetik-makyaj blogu yazmaya başladığımdan beri çingene gibi herkesten birşey istiyorum :) Merveciğim İstanbul'a gitti "Birşey istiyor musun ne getireyim sana?" dedi kızı pişman ettim sorduğuna :D İlk olarak "Pastel 23 lacivert oje ve matlaştırıcı ojeeeeee" dedim :)


O da uzun uğraşlar sonucu bulmuş ve bugün kavuştum ojelerime :))


Başka makyaj-kozmetik bloglarında görüp de kıskanmıştım bu cici lacivert ojeyi,her hali ayrı güzel...Tek katta bile opak,sürümü inanılmaz kolay ve ikinci katta fevkalade bir renk...İşte Pastel 23... :)


İçinde hafif ışıltılar var ama çooooook hafif,fakat bu halini gündüz süreceğimi sanmıyorum.Bu ojenin mat haline bayılıyorum çünkü.


Buyrun Ojenin normal hali.. :)


Pastel 23 Lacivert Oje Görünüm-1

Pastel 23 Lacivert Oje Görünüm-2

Etiketler: , , , , , , , , , ,