Özi'nin Rujları, Lipstickleri, Lip Glossları (2011)

Rujlarımı [bi kısmını bulamadım :(( ] elden geçirirken "aaa neden bununla ilgili bi makyaj blogu postu hazırlamıyorum ki" dedim.Ama hüsrana uğradım,neymiş benim ruj kutum ayol...Fulllllllll Avon :@ Evet ani bir kararla blogumun adını "Özi'nin Avon Böcesi" olarak değiştiriyorum :P

Hep Avon Hep Avon....Ama haklıyım ben de canım,buralarda öyle uçuk markalar olmuyo.En uçuğu Maybelline :) O da öğrenciye pek bi uçuk hakikaten :) Hiç indirime de girmiyor buralarda bu meretler :(( O sebeple olsa gerek Avon'a sarmışım :s

Ve dikkatimi çeken bir diğer konu da aşağı yukarı hep aynı renklere sahip olduğum :@ (Ama savunucu iç sesim diyor ki "mavi,yeşil,gri mi süreceksin.Ruj dediğin ya pembe olur ya kırmızı ya kahverengi, e sende de bunlar var işte :)"

Pek iç açıcı bi post diil gibi geldi ama olsun,içimden geldi :) En azından yakında kendime bir Avon Danışma Hattı oluşturabilecek kadar ürün bilgim var :D:D

Tüm rujlarım,eksiklerim çok nedense, color trendlerden "Avon Be Mine ve Avon Sequin"im kayıp,Normal Avonlarımdan Avon Sparkling Blush ve Avon Sparkling Peach kayıp,nerdeler bilemedim.
özinin-rujları


Color Trend serisinin şu kalpli rujlarından nefret ediyorum,onu kullanınca diğer normal color trendlere şükrediyorum :)  Arkadakiler soldan sağa Vino Disco,Raisin Wine,Rich Berry (Raisin Wine'ı yeni aldım ve rengine bayıldım,Rich Berry de vazgeçilmezim..) Evet süper rujlar değil,hatta bazı dudaklar kuruluktan şikayet ediyor ama ben bunların renklerini beğeniyorum,fiyatlarına göre iyiler..Öndeki Kalpli berbattttt...! Yanındaki ise çok eski bir ruj,dudak şeklinde.Rengini çok beğeniyorum inanılmaz doğal duruyor.
color-trend-Vino-Disco-Raisin-Wine-Rich-Berry




Bu rujlarımı bazen seviyorum bazen sevmiyorum :) Sparkling Warm Rose,Frozen Rose,Country Rose...Bu rujlarımın hemen hepsinden vardı ama sevmediğim zamanlarımda çoğunu elden çıkardım.Bir gün blog yazacağımı bilsem hayatta vazgeçmezdim rujlarımdan :))
Sparkling Warm Rose,Frozen Rose,Country Rose



Şu en baştaki ruj da pek bi eskidir,yumuşacık bir ruj,şimdi yok bunlardan yanlış değilsem...Crushed Rose,Yanındaki nemlendirici rujlarından Moisture Reduction serisi olması lazım,renk Rose Ribbons.Ortadaki Mineral serisinden Crystal Coral (sim küpü bir ruj hiç beğenmedim :s ) Yanındaki Rujlar da köşeli ( serinin adını unuttum :s ) Pink pop ve Mocha Madness..İnanılmaz kırılganlar,bu yönüyle sevmiyorum.Pink Pop güzel bir renk ama inanılmaz simli geliyor bana.Fakat Mocha Madness bir efsane benim için.Bu üçüncü rujum...Harika..İlerde onunla ilgili bi yazı yazmayı planlıyorum :) Bu köşeli serinin nerdeyse tüm rujları vardı ama kırılınca attım :@

Crushed Rose, Moisture Reduction, Rose Ribbons, Crystal Coral, Pink pop, Mocha Madness,




Ve bence Avon'un en güzel rujları....Ortadakini sevmedim renk itibariyle ama soldaki süper bir nude...Avon bunu neden kaldırdı anlamadım,tam da modayken...Sağdaki ten rengi ise dudak görünümünü düzgünleştiren lipstick..Sürünce taze bi görünümü var :)
avon-ruj-lipstick



Nihayet Avon harici bi kaç ruj...Pastel 94 ve Claire's :) Pastel ile ilgili yazı yazmıştım...Claire's i ise kuzenim göndermişti,ben kiremit rengi ruj diye tutturunca sus payı olarak getirdi bana :D
Pastel 94 Ruj, Claire's



Bunlar da çift taraflı dolgunlaştırıcı lip glosslarım,renklerini çok seviyorum...Yanındaki ise sanırım ikisinin karışımı gibi birşey :) Bi sabah sürdüm de dudak felci oluyordum...Hava soğuk ruj mentollü....
avon-çift-taraflı-lip-gloss


Soldaki Kırmızı Rujlarımın Kraliçesi, Maybelline :) Fatal Red 530 numara...Harika bir kırmızı,yazısı gelecek.Yanındakini de Hatay'dan bir arkadaşım vermişti rengi yakıştı dedi :) Charme 204 numara.Ucuna ne olmuş bu rujun yaaaa :(
maybelline-fatal-red-530-charme-204


İşte böyle,beğendiniz mi bilmem şimdilik bu kadar.. :) Beğendikleriniz,yorumlarınız...Hepsini bekliyorum...Sizi seviyorum :))

Etiketler: , , , , , , , , , , , , , , , , ,