Benim de artık bir Color Me ürünüm var :D

Şu Bim bazen gerçekten işe yarıyor :) Özellikle kozmetik konusunda,şu aktüel ürünlerde... :)) Geçenlerde yazdığım postta Color Me'den bi ürün aldığımı yazmıştım :) Aslında epeydir görüyorum ama kaliteli midir acabaialsam mı almasam mı diye bin teredüt ettiğim ama bi çok blogta görünce de heveslendiğim bi markadır kendisi :)


Şu ikili farları ii hoş da renkleri pek hoşuma gitmedi,petrol yeşilli gibi bi rengi vardı onu alayım dedim ama bulamadım.Bu allığı görünce vuruldum :D Uzun zamandan beri pembe kahve bi allık arıyorum diye bunu alayım dedim.Beklediğim gibi olmasa da bişi olmaz altı üstü ne ki dedim.Neyse aldım bugün de kullandım,aslında aradığım renk değil ama o pembe kahveliği gördüm az da olsa yanaklarımda :D Aman aman renk vermiyor mu bana mı öyle geldi bilemedim,fiyata göre performansı mükemmel diyebiliriz.Ama mat oluşu harika bi artı :))


Ürünümüz bu :) Color Me 402 









Bu da belirgin olmayan swatch :))


Etiketler: ,