Pastel 32 numara ojem

Daha önceki makyaj blogu yazımda sevgili arkadaşımın bana gönderdiği Pastel ve Flormar ojelerden bahsetmiştim :)
Tırnaklarım minik minik olmasına rağmen dayanamayıp sürmüştüm,yazısını yazmak da bugüne kısmetmiş :) Normalde ışıltılı simli oje sevmem evet ama bunlar bi başka :) 



Özellikle tırnaklarım azıcık uzayınca gönül rahatlığıyla sürebileceğim şık bir kırmızı oje Pastel 32 numara :) Resimlerde rengi açık çıkmış gibi mi olmuş bilmiyorum ama 3.katta nefis oluyor.


Bu resimlerde 2 kat var.




Pastel 32 Numara Kırmızı Oje Swatch-1

Pastel 32 Numara Kırmızı Oje Swatch-2

Pastel 32 Numara Kırmızı Oje Swatch-3


Pastel 32 Numara Kırmızı Oje-1

Pastel 32 Numara Kırmızı Oje-2






Justuntitled'a çooooook teşekkür ediyorum bu cici ojeler için :*

Etiketler: , , , , , ,