Oriflame Maxi Lash Maskara-Ciddi ciddi takma kirpik gibi :)

Oriflame'in göz makyajı için taraklı bir maskarası var bilmeyen yoktur eminim...Ama ben bilmiyordum :D Yazın kozmetik blogu yazmaya başladığım zamanlarda Oriflame ürünleriyle uzaktan da olsa tanışma fırsatım oldu.Ben de Oriflame Maxi Lash maskarayı aldım :))
İlk zamanlar beğenmediğimi itiraf etmeliyim,çok abartılı geldi bana :)) Bi de kirpiklerim gözlüğüme değiyordu rahatsız oluyordum :D


Ambalajı çok harika :) Feminen,kıpkırmızı :)) Maskara fırçası bilinenlerin çok dışında,bildiğiniz tarak :D Bi tarafı sık dişli diğer tarafı seyrek.Seyrek dişlerini kullanınca kirpikler yapışıyor birbirine,ayrık durmuyor.O yüzden ben sık dişli tarafını kullanıyorum.Ama şunu söylemek gerekirse maskaranın kendisi pek de iyi değil.Topak topak durabiliyor :s Ama ben yine de seviyorum bu aralar kendisini :)


Oriflame Maxi Lash Maskara  bu aralar devamlı çantamda :D
Oriflame Maxi Lash Maskara-1



Bu da taraklı maskaramızın fırçasını göstermek amacıyla başka bir siteden alıntı resim..


Oriflame Maxi Lash Maskara-2


Bu da kirpiklere etkisi :) Tek kat uygulandı :)


Oriflame Maxi Lash Maskara Görünüm-1





Oriflame Maxi Lash Maskara Görünüm-2


Oriflame Maxi Lash Maskara Görünüm-3

Etiketler: , , , , , ,