Burada Daha Güçlüyüz :)

Bloglarımız iyi ki var....Her gün yeni birşey öğreniyoruz birbirimizden...Her alanda fikirlerimizi beyan edebiliyoruz ve başkalarının fikirlerine ortak oluyoruz :) Ancak bizim platformumuz da zaman zaman engellerle karşılaşabiliyor.

Makyaj blogu işinde henüz cooooooook yeni olduğum için bloglarla ilgili engelleme kararına o zamanlar sadece takipçi olarak şahit olmuştum...Tabi pek de bilgi sahibi değilim durumla ilgili.O yüzden pek de konuşamıyorum konu hakkında :s
Ancak artık olayların merkezinden,içinden düşünüyorum da gerçekten çok sinir bozucu bir durum :(

Facebook'ta bir sayfa var,ismi "Tüm Blog Yazarları".Arkadaşlar sağolsunlar blogları eski canlılığına kavuşturmaya çalışıyorlar :) Ben de buradan onlara destek olmak istedim.Çünkü gerçekten çaba gösterip emek harcıyorlar :) 

Sizleri de bekliyoruz,daha fazla ürün bilgisi,daha fazla fikir,daha çok deneyim....Daha çok hayat... :)) Sayfayı beğenmek için illa blogger olmak zorunlu değil bana göre,çünkü blogları tanıtmaksa amaç daha çok kitleye hitap edilmeli :) 

Bu da sayfanın cici resmi,bize destek olunduğunun göstergesi :)



tüm blog yazarları

Bu da sayfanın linki,haydi makyaj, kozmetik, bakım, güzellik bloggerları ve diğer tüm bloggerlar! önce buraya sonra da sayfadaki Beğen butonuna tıklıyoruz...TIK TIK :)

Etiketler: , , , , , , ,