Gereksiz bi mascara Flormar Volume Sclupting Maskara


Merhaba böcelerim :)
Makyaj blogumun bu yazısını göz makyajım için kullandığım Flormar Volume Sclupting Maskaraya ayırdım. Kendisini Markafoni'den yapmış olduğum alışverişte almıştım. Hacim veren bir maskara.Evet belki gerçekten de öyle ama fırçası tam bir kabus....Bu fırçadan nefret ediyorum,ayrıca hemen ama hemen topak topak oldu gözlerimde bu maskara, e-flormarda kullanıcı yorumları benim söylediklerimin aksini söylüyor ama benim için sınıfta kaldı...Kirpiklerimi kaşındırması da cabası.Evet belki kuruduktan sonra dökülmeyecekti ama öyle bi kaşınıyor ki kirpik diplerim,dökmemek elde değil....Bilemiyorum ben sevmedim :((

Kullanan oldu mu,sizin yorumlarınız neler böcelerim?
Flormar Volume Sclupting Maskara-1

Flormar Volume Sclupting Maskara-2

 işte bu da kabus fırça :D
Flormar Volume Sclupting Maskara Fırçası-1

Etiketler: , , , , , , ,