Oriflame Essentials Fairness Serisi :))

Oriflame Essentials, Oriflame'in çok uzun zamandan beri kullandığım ilk ürünleri olmaktalar :)) Böcemin ilk zamanları aldığım,daha önceleri makyaj blogu yazan arkadaşlarımın da tavsiye ettiği bi üründü sabunu. Ama düşündüm ki sabun tek başına olmaz,illa ki ek bi ürün de kullanmam lazım yanında diye losyonunu da aldım. Ve çok düzenli olmamakla beraber her banyodan sonra sabunu mutlaka,losyonu da arada bir kullanıyorum. Buna rağmen cildimin tonunu açtı cidden. Çillerimin de rengini açtı az biraz.


Çok beğendim ikinci partiyi sipariş verdim hatta arkadaşlarım da aldılar.Kremi daha dün geldi kullanma fırsatı bulamadım kullanınca yazarım ama losyon ve sabunundan memnun kaldım.Yalnız söyle bi durum var cildiniz eğer kuru bir ciltse ardından mutlaka nemlendirici bir ürün veya serinin krem veya losyonunu kullanmalısınız.


Losyon normal ve yağlı ciltler için,kremse kuru ciltler için.Sabun da her cilt tipi için.Losyon ve krem 50 şer ml,minicikler ama değer bence.Fiyatı pahalı gelebilir ben indirimde sabunu 2.90'a,krem ve losyonların da her birini 7.90 a aldım :))


Tavsiye eder miyim,evet :)


Oriflame Essentals Fairness losyon, sabun, krem

Etiketler: , , , , , ,