Bir dönemin en meşhuuuuur ürünü :)) Garnier Saf ve Temiz 3 ü 1 Arada



Evet başlıkta da bahsettiğim gibi bir dönem makyaj bloglarında herkesin yana yakıla aradığı bir üründü bu.Ben de durur muyum hemen aldım :)) 
Epey eskidir,artık kullanmıyorum ama şansım varmış ki atmamışım :)) Bahsettiğim ürün yine 3 fonksiyonlu bir ürün,temizleme,peeling ve maske..

Evet o Garnier Skin Naturals Saf & Temiz Serisinden...
Ürünümüz 150 ml ve kullan kullan bitmedi :)) Ama ben haftada bir kez kullandım çünkü her gün kullanmak cildiniz çok sorunlu değilse tahrişe neden olabilir.
Üç özelliği olduğu için iki ayrı kullanım şekli var :))
Ürünün arkasında şunlar yazıyor;
Eğer yağlı veya karma bir cildiniz varsa,cildiniz yağlanma,parlama ve siyah nokta gibi cilt problemlerine eğilimli ise bu ürün size uygundur.
Cilt problemlerine karşı savaşmak için 3 ürün kullanmak yerine tek çözüm Saf ve Temiz 3'ü 1 arada'da...
Temizleme: Çinko mineralli ve bakterilere karşı etken madde içeren formülü ile cildi derinlemesine temizlerken sebum(yağ) fazlasını dengeler.
Peeling: Gözenekleri açarak siyah noktalarını oluşumunu önlemeye yardımcı olur.
Maske: İçeriğindeki beyaz kil cildi matlaştırır ve dengeler.

Kullanımı:
Yıkama ve Peeling :Her gün ıslak yüzünüze dairesel hareketlerle masaj yaparak uygulayın ve ılık su ile durulayın.
Maske: Yüzünüze uygulayın 3 dakika bekleyin kuruduktan sonra su ile durulayın.Haftada 2-3 kez uygulayın.

Cildim cok sorunlu bir cilt değil,yağ ve siyah nokta açısından.O yüzden memnun kaldım diyebilirim.Ama kokusu berbattı o zamanlar,çöp gibi kokuyor :)) :(
Şimdi piyasadakiler nasıl kokuyor bilmiyorum ama almayı düşünürseniz ilk önce mutlaka koklayın :))
Gerçi anneme sordum şimdi "yooo çöp kokmuyo dedi" ama bana göre öyle :) :(
Siz yine de alırken bi koklayın :)

Garnier Skin Naturals temizleme, peeling, maske


Ürün ambalajının arkası :)
Garnier Skin Naturals temizleme, peeling, maske-2


Etiketler: , , , , , , , ,